سلطان احساس

سلطان احساس

عادل دلخون
سلطان احساس

سلطان احساس

عادل دلخون

پر از اشکهای گرم عاشقونه!!

تنها برای عشقم

عیدت مبارک  فدات بشم

دلم برات تنگ شده….. اما من… من میتونم این دوری رو تحمل کنم…

  به فاصله ها فکرنمیکنم …… میدونی چرا؟؟ آخه … جای نگاهت رو نگاهم مونده ….

 هنوز عطر دستات رواز دستام میتونم استشمام کنم…. رد احساست روی دلم جا مونده …

 میتونم تپشهای قلبت رو بشمارم ….. چشمای بیقرارت هنوزم دارن باهام حرف میزنن….

 حالا چطور بگم تنهام؟؟ چطور بگم تو نیستی؟؟ چطور بگم با من نیستی؟؟ آره! خودت

 

میدونی…. میدونی کههمیشه با منی …. میدونی که تو ، توی لحظه لحظه های من جاری

 

هستی…. آخه تو ، توی قلب منی… آره ! تو قلب من….

برای همینه که همیشه با منی… برای همینه که حتی یه لحظه همازم دور نیستی… برای

 همینه که میتونم دوریت رو تحمل کنم… آخه هر وقت دلم برات تنگمیشه… هر وقت حس

 میکنم دیگه طاقت ندارم…. دیگه نمیتونم تحمل کنم… دستامو میذارمرو صورتم و یه نفس

 عمیق میکشم…. دستامو که بو میکنم مست میشم… مست از عطرت !!

صدایمهربونت رو میشنوم … و آخر همه ی اینها به یه چیز میرسم…..!

  به عشق و بهتو….. آره… به تو !! اونوقت دلتنگیم بر طرف میشه… اونوقت تو رو نزدیکتر از

 همیشه حس میکنم…. اونوقت دیگه تنها نیستم حالا من این تنهایی رو خیلی خیلی دوسش

 دارم.. به این تنهایی دل بستم… حالا میدونم که این تنهایی خالی نیست… پر از یاد عشقه..

 

پر از اشکهای گرم عاشقونه!!

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، 
عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه،
 قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه



******************

زندگی زیباست زشتی های آن تقصیر ماست
 در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست
 زندگی آب روانی است روان می گذرد
آنچه تقدیر من و توست همان می گذرد



******************

مبادا گفته باشی
 دوستت می دارم 
دلت را می بویم مبادا شعله ای در آن نهان باشد



******************

گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری 
پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری
 گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما 
شعر غریبی را که گفتم دوست داری



******************

باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد
عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد
ولنتاین مبارک


******************

من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام
 یک شعر پر از غلط
 یک پرنده ی بی آسمان
 یک نسیم سرگردان
 یک رویای نا تمام

 
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.


زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.


زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.


زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.


زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...

یگم دوستت دارم ، نمیگم عاشقتم ، میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست . . . (روز ولنتاینت مبارک عزیزم)))

 

 

هترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات !
ولنتاینت مبارک !

 

 

دوستم نداری؟؟؟؟                   

                            خب نداشته باش

 

من خودم  یه تنه قد جفتمون 

 

                                    دوووووووستتتتت دارررم

 

قابل توجه  تووووووووووو

 

 خندیدن خوب است

 قهقه عالی است                                                              

 گریستن آدم را آرام میکند

 اما.........

 لعنت بر بغض

 

حرف های زیادی بلد نیستم

من تنها چشمان تو را دیدم

و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید

از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم

کودکانه تر از آنچه فکر کنی...

ﺍﮔﺮ ﺧـــــــﻮﺏ ﮔـــــــﻮﺵ ﮐﻨﯽ


ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨـــــــﻮﯼ


تــو ﺭﺍ ﻓﺮﯾـــــــــــــــﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ...


ﻣﺨـــــــﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣـــــــــــــــﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...


ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﻫﻢ تــوﯾﯽ 

یکـــــــی بـــــود

 

                           هنـــــــــــوزم هست

یکیــــو دوست داشتم

                         هنـــــــــوزم دارم

آهای یکــــــی

                     خیلی تکـــــــی

 

 |
بگذار هر کسی هر چه دوست دارند بگوید ...
 
 مهم اینست که تو عزیز منی ! 
 
و من از تمام خوبی های دنیا ...
 
 فقط و فقط تو را میخواهم !!!
 
 گر چه نه اسمت کنار اسم من
 
 نه سقفت هم سقف من
 
و نه دستت در دست من است...
جقدر زیباست کسی را دوست بداریم 

   نـــــــــه برای نیاز... 

          نه از روی اجــــبار... 

                   نه از روی تنـهایی... 

                                  فقــــط برای اینکه... 



                  "ارزش دوس داشــــــــــــــــــــــتن داره"

خودت را 

به هیچ زبانی

برای کسی ترجمه نکن

آنکس که دوستت دارد

بایدهمه آنچه که هستی را

ازلابه لای حرفهای نگفته ات

ازعمق نگاه ساده ات

ازحسادت دستهای مهربانت بفهمد

آدمها رااز روی عکسهایشان نشناسید...

آدمها ازبی حوصلگی هایشان...

ازخستگیهایشان ...

ازدلتنگیهایشان...

ازغصه هایشان...

عکس نمی گیرند...

خـــوشبختی یعنـــی :

واسه کسی که برات مــهمه ،

مهم بــــاشی !

همــین !

گفته بودی باران که بیاید به دیدنت می آیم


یادت هست؟؟!!


حال این منم و باران


من و باران و جاده های تنهایی


میروم ودر این قطره ها تو را می جویم


با خودم میگویم کاش همیشه باران باشد تا امید آمدنت باشد

میخواهم برایت تنهایی را معنی کنم


در ساحل کنار دریا ایستاده ای


هوای سرد


صدای موج


انتظار انتظار انتظار


... ... به خودت می آیی


یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند


نه دستی که شانه هایت را بگیرد


نه صدای که قشنگ تر از صدای دریا باشد


اسم این تنهایی است

 

دنیا را هم که داشته باشی...
باز هم دلت میخواهد،
بعضی وقتها...
فقط بعضی وقتها...
برای یک لحظه هم که شده ، 
همه دنیای یک نــــفـــــر باشی...

برای تویی که قلبت پـاک است... 

برای تو می نویسم........ 

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست... 

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست... 

برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست... 

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد... 

برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است... 

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی... 

برای تویی که وجودم را محو وجود نازنین خود کردی... 

برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است ... 

برای تویی که سـکوتـت سخت ترین شکنجه من است.... 

برای تویی که قلبت پـاک است... 

برای تویی که در عشق ، قـلبت چه بی باک است... 

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است... 

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است... 

برای تویی که غمهایت معنای سوختنم است... 

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است.......... 

دوستت دارم تا ........! 

نه...! 

دیگر برای دوست داشتن هایم تایی وجود ندارد 

بی حد و مرز دوستت دارم

 
بعضی وقت ها که ..

ازت ناراحت میشم یا عصبانی ..

بهت میگم برو به زندگیت برس

همه بدنم میلرزه نکنه بری ..

و وقتی که بهم میگی :

زنــــــــــدگی من تـــــویی

کجا برم ؟؟ پیش زندگیمم

انگار دنیــــــا رو بهم دادند.

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم

دلم را که مرور میکنم

تمام آن از آن توست

فقط نقطه ای مال من است

روی آن نقطه هم

میخ میکوبم

و قاب عکس تو را می آویزم

 

در دنـیـایـی کـه حـتـی روزی 

روح خـودم هـم تـرکـم مـیـکـنـد

هـیـچ انـتـظـاری از دیـگـران نـیـسـت

 
یه روز غــــروب تو کوچــــه بارون میومد1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
چیک چیک صدای گریه ی ناودون میومد1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
بارون دونـــه دونــــه از هر سو روون بود1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
مرغ خسته، اون شب کنج آشیون بود1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
هنوز اون روز فراموشـــــــــم نمیشه1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
که با دست قشنگت روی شیشه1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
کشیدی عکس قلب و نوشتی1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
واسه امروز و فردا و همیشه1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
دوســـــــــــــــــــــت دارم1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
دوســــــــــــــت دارم1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
دوســـــــت دارم 1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
دوست دارم 1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
همیشه1f9gak3zg6v9lcwjc1e.gif
 

 

 

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر

(تولدت مبارک)

.

. تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

.

زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است

تولدت مبارک

.

.

.

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن

به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است

سالروز تولدت مبارک

.

.

.

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت

بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم

.

.

گل من تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک!

.

.

.

تولدت مبارک گل پونه ، گل عزیز من یکی یه دونه

همه ترانه هام پیشکش چشمات ، دلم میخواد فقط از تو بخونه

عزیزترینم تولدت مبارک

.

.

.

آرزو می کردم که درجشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت !

تولدت مبارک

.

.

 

.

 

تولدت آغاز زیباییهاست

هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم

.

. تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

.

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی.

روز تولدت را از صمیم قلب تبریک میگویم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.