سلطان احساس

سلطان احساس

عادل دلخون
سلطان احساس

سلطان احساس

عادل دلخون

ღ♥ღ کسی مثل هیچکس ღ♥ღ عادل دلخون

لشم . . .❣❣  لآشی ❣❣ . . . نیستم

بد حرفم  . . .❣❣ بی اَدب ❣❣. . . نیستم

مستم . . .❣❣ پَست ❣❣. . . نیستم

اصلا . . .  ❣❣هرکیم ❣❣ . . .هستم

من . . . ❣❣ همینم ❣❣ . . . که هستم

✓✓ شآخ  نیستم چون  گآو  نیستم ✓✓

✓✓خآص  نیستم چون  عقده ای  نیستم✓✓

✘✘ فقط  یه  ادمم  چیزی که خیلیا نیستن ✘✘ 

 

 

 

&الویت اول&

غرورمه....

^چون همه وجودمه^ 

 

 

بعضیا هستن....

^خر^

بااولین دوست دارم....

جفتک میندازن... 

 

 

اونیکه الان مال شماست ،اونیکه تو ارزوی شماست !!

مدتهاست جاش توی 
میس کال های شماست....!

 

هلاک ما بود ....در حد ما نبود!....

 

پاسش دادیم به شما !!!...

 

اره عزیز سقف ارزوهای شما ، ته خاطرات ماست .....!

 

اینجا من هستم !!!

نیمکتی چوبی و چتری که بسته است

دلم تنگ نیست …

تنها منتظر بارانم …

که قطره هایش بهانه ای باشد

برای نمناک بودن لحظه هایم

و …

اثبات بی گناهی چشمانم ….

 

مـتـشـڪــرҐ . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
M یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 01:08

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.